studiereis Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Rinske Hornstra - WaarBenJij.nu studiereis Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Rinske Hornstra - WaarBenJij.nu

studiereis Sheffield

Door: Rinske Hornstra

Blijf op de hoogte en volg Rinske

23 Oktober 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Voor mijn opleiding Internationaal 2 ga ik dit jaar verschillende reizen maken. Mijn eerste reis is die naar Sheffield. Voor die reis zijn we nu allemaal dingen aan het regelen zoals: gastgezin, school en uitjes die je met je klas of vrienden gaat maken.

De reis naar Sheffield duurt 2 weken. In die 2 weken woon je in een gastgezin en ga je naar school. We krijgen wel met sommige lessen les van onze eigen docenten. Je leert dus hoe het is om in Engeland te leven. Ik weet dat ik bij deze studiereis naar een ijshockeywedstrijd ga met vrienden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rinske

Mijn naam is Rinske Hornstra en zit op de opleiding sport en bewegen. Voor mijn opleiding ga ik verschillende reizen maken. En daarom houd ik dit dagboek bij. Om mijn verhalen te delen.

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 1991

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 27 November 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: